داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم

خرید بک لینک
با خود می گویم:"تنها حجاب چهره خورشید می شود، این ابر بی بخار به باران نمی رسد."دوباره پیاده روی، پیاده روی به سمت محله آروزهات.خدا کنه که تو این هوای ابری باران ببارد. چون باران که بیایه همه عاشق می شوند.ازایستگاه متروخیام به سمت خیابان کارکن اساسی یا (گذر قلی سابق)راهی می شوم. در پیاده رو گذر ب داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم...

ما را در سایت داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 19:41

زیبایی آن چیزی است که دیده می شود مانند زشتی اماماهیت زیبایی چیست؟ماهیت زیبایی : به دو بخش عینی و ذهنی تقسیم می شود، خوب این یعنی چه؟یعنی اینکه یا ما زیبا می بینیم شهر را، یا شهر زیبا هست که ما آن را زیبا می بینیمدر واقع زیبایی واقعیت است حتی اگر نبینیمزیبایی از سنخ هستی است آن جایی زشت است که داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم...

ما را در سایت داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 19:41

صفحه بندی